Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

EMBERMESÉK

Telefon: 30/916-1666

Kép

2009. november

A Vidra Csárda, ha nem is a világ végén, de már majdnem ott van. A Győrtől pár km-nyire északra fekvő Vámosszabadi határátkelő helynél, az országhatárt jelző sorompó előtt kell balra kanyarodni, és egy töltésen megközelíteni a szépen parkosított horgásztó melletti csárdát. Jó időben kellemes kerthelyiség (hacsak nincsenek szúnyogok) vár, most azonban a belső térben foglalunk helyet. A berendezés egyszerű, kissé régies divatú: lambériázott falak, lakozott fenyőasztalok és –padok, abrosz és függöny ugyanabból az anyagból. Tiszta, se több, se kevesebb, mint amit egy horgásztanyán várnánk.

Kedves pincér érkezik az étlappal, ami a hely jellegéből adódóan bőséges halétel választékot vonultat fel: ehetünk pontyot, harcsát, süllőt, pisztrángot, keszeget, csukát többféleképpen elkészítve, sőt van békacomb is, és az előételeknél lazac és ráksaláta (e két utóbbit valószínűleg nem itt fogják

Kisadag halászlével indítunk, ami a megnevezése ellenére bőséges adag. Finom, nincs hűtő- és iszapíze, jófajta paprikától szép piros, be is kanalazzuk az egészet.

Kép Bár mint írtam, rengetegféleképpen készítik a halakat, én a kevesebb több alapon a roston sült változatot szeretem a legjobban. Ennél az elkészítési módnál le is mérhetjük, mit tud a szakács: ha ezt is elrontja, akkor vajon milyen lehet a többi?

Érkezik a roston sült süllő egészben és a roston sült pisztráng is: külleme tetszetős, és valóban azt a halat kapjuk, amit kértünk. Valamilyen fűszeres morzsában meghempergették a halacskákat sütés előtt, ettől finom, ropogós lett a bőre, és az ízesítés is pont annyi, amennyi kell. Én talán rövidebb ideig sütöttem volna őket, de akkor viszont nem lett volna a szálka is „ehető”. Így azonban az a néhány szálka nem okoz gondot, a filézés úgyis nehezebben ment volna, mert sajnos halkést nem kaptunk. (Ezt az egy dolgot tudnám amúgy is csak negatívumként említeni, szerintem egy halászcsárdában manapság már igenis legyen halkés, nem olyan nagy luxus a beszerzése, azt hiszem). A köretként felszolgált petrezselymes burgonya és uborkasaláta is igazán megállta a helyét.

Kép Kérdésünkre a pincér elmondta, hogy a halak nem fagyasztottak. Amit nem helyben fognak, az tartályban érkezik, és felhasználásig szintén tartályban tartják őket. A süllőt például valóban a Balatonról kapják, bár elmondása szerint nem biztos benne, hogy e fajtáról híres tavunkból fogják ki őket, lehet, hogy tenyésztett példányokat kapnak.

Egy pohár finom pannonhalmi olaszrizlinget kortyoltam az ebédem mellé.

A desszertnek már nem maradt hely, pedig pincérünk ajánlott még egy kis adag somlóit, de azt talán majd legközelebb kóstoljuk meg.

Az árak átlagosnak mondhatóak, bár mi most éppen a legdrágább halakat választottuk, de a pénzünkért tényleg azt kaptuk, amit szerettünk volna. A kiszolgálás figyelmes, kedves.

Összességében kellemesen csalódtam a helyben, halrajongóknak érdemes kilátogatni, de aki nem eszik vízi állatot, az magyaros jellegű ételek közül választhat az étlapról.

Oliva

Értékelés

A maximum 10 csillag
    A csillagok egytől ötig az iskolai egyes, kettes.. ötös érdemjegynek felelnek meg. Az öt fölötti csillagok már a szuper kategóriát jelentik!

étel:                                                   KépKépKépKép

ital:                                                    KépKépKép

kiszolgálás:                            KépKépKépKép

hangulat:                                         KépKépKép

a  vendégtér kialakítása:                KépKép

tisztaság:                                         KépKépKépKép

mosdó (tisztasága):                       KépKépKép

ár-érték arány:                         KépKépKépKép

Ha más a véleményed, írd meg!

Természetesen nem vagyunk tévedhetetlenek. És ahány ember, annyiféle ízlés.

Lehet, hogy amikor ott jártunk, éppen rossz volt a csillagok állása, migrénje volt a szakácsnak vagy összeveszett a feleségével. De persze az is lehetséges, hogy mi láttuk túl rózsaszínben a világot azon a napon, és azt is ehetőnek találtuk jókedvünkben, amit te a szomszéd kutyájának se adnál oda.

Mondd el a véleményedet te is!

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

vidra csarda

(eugen.vithalm, 2010.10.13 18:46)

Okt.12en etkeztem a emlitett Vidra csardaba es a 2dr.halaszle es 2dr. sullo er a pincer 63eurot kovetelt ami enszerintem lopas.A perszonal nemtudja hogy ez mennzi penz.A reklamacio fojamatan rajottem hogz itt a vendegnek sose lehet igaza,mert a etlapon megteveszto informaciok vannak,hogy apincer a rablast megisindokolja.Elosszor jartam ott,de utojara,es atapasztalatomat megosztom mindenkivel.SENKINEK SE JAVASLOM A IJEN FAJTA CSARDA LATOGATASAT.

Re: vidra csarda

(ani, 2011.12.11 15:33)

Kedves Eugen ,igaz régen írt ,de én most reagálnék a kommentjére.Egy titka van ennek a helynek-sosem szabad euróban fizetni :) Jópárszor meglátogatjuk a Vidra csárdát-ahányszor csak Győrbe visz az utunk-egy kikötésem van a családhoz-nem fizetünk euróban.Ugyanis általában mindig halászlét eszünk fél adagot,simát -éppen elég nekünk így is alig bírjuk megenni,amikor is utoljára euróban fizettünk 25öt eut fizettünk ,míg ugyanezért az adagért ponta múlt héten 3000 Ft-t...
Ami az ételeket illeti nagyon finomak,eddig még minden ismerősöm dicsérte a helyet.Én halászlét csak itt fogyasztok sehol máshol.Üdv.:)

Re: Re: vidra csarda

(johnny, 2011.12.12 20:45)

probáld ki a La Perlát Györujfaluban . Ottis 1.osztályu a harcsahalászlé .

Re: vidra csarda

(mindegy, 2012.10.01 16:27)

vagy magyarul irj,vagy szlovákul,de ez nem tudom milyen nyelven van.

Horgászat

(Peti, 2012.06.13 22:10)

Azt szeretném megkérdezni hogy a nyitvatartás 11-22 óraig van, a nyitvatartás a horgásztavakra is 11-22 ig van ,vagy a tavakon más a nyitvatartás?köszönöm

étterem jo dolgairol

(kis család, 2012.05.30 16:53)

baráti ünnepet tartottunk mert ugyanis mind a 3 családnak májusvégén van a házassági évforduloja.. ezért önöket választottuk hogy egy jot vacsorázzunk.. ez nagyon jol sikerült mert minden amit rendeltünk nagyon de nagyon izletes meg finom volt .. meg hát a kiszolgálás az a kedvesség én nagyon ajánlom mindenkinek mi megvoltunk elégedve

kérdés

(Máté, 2011.07.01 11:51)

A horgászat ebben a 2 tóban mennyibe kerül? A napi jegyre meg ilyesmikre gondolok...

Re: kérdés

(juraj, 2012.03.07 08:13)

a napijegy 1200 ft vagy 5 euró

vidra csárda

(Attila, 2011.11.02 12:51)

Én 10 éve járok ide a családommal. Évente legalább egyszer. Sosem volt probléma. A halászlé mindig zseniális. Az ételek egyszerűek de minden finom és friss. Ár/érték arányban pedig nagyon jó.

Vidra csárda

(Eszti, 2011.04.17 15:49)

Elmentünk egy szép áprilisi ,vasárnapi ebédre a Vidra csárdába.
A külső is csalódás volt, mert cseppet sem csárda a kinézet, de nem baj bementünk.
Kértünk étlapot, majd italt is. Nem vagyok garasos,de egy adag saláta(maroknyi) 750Ft, majonéz a rántott sajthoz( ez máshol jár) 600Ft, köretek 700Ft-os árért, az ételek pedig az átlag magyar étterem árai. Tehát egy 1000Ft rántott sajtot ki is lehet hozni 2600Ft-ból.
Minőség: a 900Ft pontyhalászlébe csak a hal ehetetlen része került ,a farka legvége. Elégedetlen voltam és csalódott! Többet ide be nem teszem a lábam. Egy biztos a halászlébe tett "halszeletet" naponta többször fel lehet használni, mert mindenki visszaküldte. Senkinek nem ajánlom ezt a helyet ezért kár az isten háta mögé elmenni!!!

Re: Vidra csárda

(Erika, 2011.10.02 16:33)

Kedves Eszti !
Mi tegnap jártunk a Vidra csárdában , mert a környezetemben is már sokat hallottam róla - így oda vitt a kíváncsiság.Számomra nagyon megfelelő volt minden : kellemes hely, kedves és barátságos kiszolgálás , és az étel is nagyon finom volt .Én a férjemmel harcsapaprikást ettünk túrós csuszával , a barátunk pedig harcsából készült halászlevet ami akkora adag volt , hogy tán szegénynek ketté állt a füle mikor megette. Viszont nagyon ízlett neki ! Úgyhogy én és kedves ismerőseim is akik már ott jártak mind dicsérni tudjuk . Persze ízlések és pofonok ! Aki nem megy el nem fog tudni ítélkezni. A környezete is szép , bár lehetne jobban füves terület , de kaja után jókat lehet sétálni a jó levegőn.